En händelse förändrade allt...

Förra året var jag i nordstan, då va artisten Ne-yo där som dragplåster för nokia. Dom trodde de skulle komma 300 de kom 3000 på den lilla ytan. Dum som jag var åkte jag längre fram för att se bättre (hade el rullstolen då) de va jätte mycket folk och dom sa till mig att jag skulle vända för att de va så mycket folk. Men ja sa att ja ville se bättre och körde längre fram i trängseln. Helt plötsligt fick någon tag i spaken på elstolen så att den började skena och köra på folk och den höll på att välta och jag fick människor på mig. Helt plötsligt kom en kille och motade bort människor så att jag kunde vända om och ta mig ut ur trängseln. 

Om du läser detta vill jag tacka dig av hela mitt hjärta för att du hjälpte mig!

Polisen var där och ambulansen för folk svimmade i trängseln. 

Ne-yo spelade en eller två låtar sen bröt polisen. Folk hade sovit i sovsäckar flera dar i nordstan för att få se honom. 

Jag kom bort från min assistent pga att hon blev inklämd mot en glasruta. Dom trodde att åhlens glasrutor skulle spricka pga av trycket!

Folk plundrade även affärer pga att polisen va fokuserad på hysterin och trängseln.

Denna händelsen har gjort att jag har jätte svårt för folksamlingar och händelser med mycket folk tex  artist tillställningar och autograftillfällen. Ett tag kunde jag inte va i nordstan eller åka buss.

Så den händelsen förändrade allt...=(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0