Mysdagar med syrran & Smilla

Jag har haft riktiga mysdagar med syrran & Smilla!
 
Vi har vart på blomsterlandet och handlat blommor!
Till mig och hennes uteplats! Ni ska veta hur mysigt min syster kära bor!! As mysigt!

 Vi har jagat spindel och haft myggexpidition. Kliar järnet nu hihi!!
Igår var mamma, Anders bea, gabbe och Carl och hälsade på, mysigt!

Vi grejade på syrrans uteplats, här kommer bildbevisen! =)

Före:


Under:
(Jag och Smilla sitter inknökade där någonstans *hihi*)


Efter:



Fint va?! Kan man ha en finare uteplats? Nä tror inte de!!

Nu ska jag köpa nya blommor till min balkong! Inspierarad eller vad?!

Härliga dagar har de vart hos min underbara syster och mosters älskling!

Pussar i massor till er båda!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0