Ytterby t/r

Igår tog vi tåget till ytterby och kika i affärer där!! finns mycket fint där till billiga priser!! =) Ringde syrran så hon kom oxå dit hon bor 5 min därifrån. Alltid lika mysigt att va me systra mi!! =)



Tåget som går det är regina dom är bra för att dom har hissar upp till kupén, men de är ju en fördel om den fungerar!! På vägen dit gick de bra men på vägen hem  fastnade den högst upp där den ska vrida sig men det gjorde den inte så jag fick hoppa ur rullen och gå ur hissen när lokföraren körde!! Efter det välter rullstolen ramlar ner mot marken. Jag hade ömtåliga grejer i väskan bakom rullstolen men inget gick sönder. Så himla dåligt att grejerna inte fungerar, tänk om ja inte hade kunnat gå då hade ja fått sitta i kvar hissen och assen hade fått stå bakom så att den inte skulle tippa. Inte så bekvämt att stå bakom hela vägen hem lixom!! Man vill ju gärna ha en sittplats!!
Tur att jag kan gå!! =)

Ska ringa och säga till om det inträffade!!

Regina tågen är bra när dom fungerar!!





Tack systra mi för en mysig dag!! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0