I miss the king of pop!

Jag kan fortfarande inte fatta att det är sant!! Att en av tidernas största sjärna inte finns med oss mer!!
Det känns så overkligt och fruktansvärt tragiskt och sorgligt.

Idag har vi sett på minnes stunden för MJ och gråtit floder och tänt ett ljus.
Det var mycket vackert och fint!
Det var mycket vackra tal och fina uppträdanden.

Mj hade en jätte fin kista av guld med fina röda rosor på. Precis som det ska va!

Något som jag kommer minas är när hans dotter Paris tar micken i slutet och säger:

Ända sen jag föddes har pappa varit den bästa pappan  som finns, jag älskar honom"

Det är verkligen så han var och är en av dom bästa och jag kommer alltid älska hans musik och det han gjorde.

Men även när hans bror sa att han äntligen kan få lämnas i fred från medierna.

Även om han inte finns med oss så finns han alltid i våra hjärtan och tankar!

Han var och är enligt mig en av tidernas mest godhjärtade människa och en av tidernas bästa artist!

MJ kunde skriva låtar som ingen annan kan, han är helt enkelt en av dom bästa i alla avseenden!

RIP Michael i will allways miss you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0