Kalas & Rallybrudar

Yes, idag har vi firat kusin vitamin, farmor och farfar =)
Det blev en jättemysig eftermiddag.
Träffade även släktens nytillskott, pojkvännen Anton som var en trevlig prick som min syrra skulle säga *hihi*

Kvällen spenderades framför tvn, vi har kikat på filmen rallybrudar som var en riktig "feel good" film!
Vi började med att grina en skvätt framför galan för "världens barn" och bestämde oss ganska snabbt att vi ville ha en glad fredagskväll utan sorg och gråt, så därför bestämde vi oss för att skratta lite istället!

Idag blir det cirkus för hela slanten, ja ni läste rätt!
Man blir ALDRIG för gammal för cirkus *I love it* Speciellt alla djur, djurälskare som jag är!
Det är jag o syrran som ska dit och eventuellt 2 kompisar till, vi har inte bestämt oss ännu.

På tal om cirkus så kommer en aningens större sådan till Stockholm den 13 Juli, Britney Spears Circus-tour *tjohoo*
Vi har varit på hennes första koncert för en härrans massa år sedan och det var grymmebra måste jag säga.
Jag vet att alla hackar på Brittan jämt och ständigt men faktum är att hon gör jäkligt bra låtar, hennes 2 senaste skivor har iaf jag tyckt varit kanon!

Så i Juli sattsar systrarna J & K på att bege sig till den stora staden och se Brittan, hoppas hoppas hoppas verkligen att det går i lås!

Då blir det inte mindre än 4 st konserter för oss i sommar:
Brandy, U2, Madonna och Brittan

Sämre sommar kan man ju ha *skrattar*

Gillar inte sommaren men konserterna toppar!

Ha en 3-vlig dag mina vänner!!

Som avslut bjuder ja på en as bra låt av brittan. Enjoy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0