Då så....

var man klar med arbetet om aspberger och autism!

Nu ska jag göra ett arbete om ADHD!

Det gör jag antingen ikväll eller imån!!

Har ont i armen nu efter pluggandet så ADHD får vänta lite!

Vänster armen och handen har jag ju domningar och stickningar i varje dag!! d:o(
Det är jobbigt! Den blev förlamad -06 (tror ja de va) men nu är den tebax igen! d:o)

Jag har oxå konstig känsel i den armen och handen! *usch!*

Finns inte så mycket läkarna kan göra åt det, får leva med det! d:o(

Ska kolla om det blir bättre med akupunktur?! *hoppas*

Det blir värre när jag sitter länge och skriver vid datorn så nu blir det ledigt ett tag!!

Nu mina vänner får ni...







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0