Plugg planer!

Nu är det inte så långt kvar på min nuvarande utbilning!

Så jag har tänkt på vad ja ska göra sen!! Jag ska söka in på detta:

*Audiologi (kurs) på Göteborgs universitet

* Teckenspråkslinjen (distans) på Sundsgårdens folkhögskola i Helsingborg

Är så glad att ja har hittat teckenspråkslinjen på distans!
Nu kan ja äntligen plugga den!! Det har ja ju velat såå länge!!


Ska bli riktigt roligt att plugga audiologi!! vad är det undrar ni.
Här kommer förklaringen!


Audiologi är läran om hörseln. Studier i ämnet audiologi utgår från hörandets betydelse för människans perception, kognition, kommunikation och kontakt med sin omvärld. Ämnet beskriver och förklarar hörsel, hörande, hörselskador och dövhet ur olika aspekter.

Verkar jätte intressant och roligt! Precis mitt ämne!

De är mina plugg planer de!! kul kul!!

 


Kommentarer
Postat av: Fatima

Vad kul lycka till! :)

2010-01-19 @ 14:51:40
URL: http://gustibusmensdatincrementum.blogg.se/
Postat av: Askungen

Läser.



Besöker.

Teckenspråkskursen på distans ju jättebra!

2010-01-20 @ 10:26:23
URL: http://askungan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0