Termometern sprängs snart!!



Har ni kollat termometern idag?

Det har jag...ångrade nästan att jag gjorde det!

Den står på 33.3 grader!! Hallå eller?  Hur varmt är inte det!!

Vi har vart ute en sväng, innan vi visste hur varmt de va dock!

Vad vi har gjort?

Idag har vi... 

Varit på Kvibergs marknad!! Hittade skivor med orientalisk musik!! 

Hittade även en rosa sjal!

Var oxå på bellevu marknad där jag hitttade en rosa lång klänning!!

Mycket nöjd över mina köp!!

Nu blir det till att vara hemma tills värmen har gått ner!

Det är för varmt att vara ute nu...


Tur
att vi har fläktar här hemma!!


Ett tips till er:
Sätt på alla fläktar ni har och var rädda om er i värmen!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0