Sundsgården lockar!

Jag vill ju så gärna läsa en teckenspråkslinje!!

Jag känner mer och mer att jag vill läsa teckenspråks linjenSundsgårdens folkhögskola.

Har berättat om den innan här på bloggen.

Den e speciellt inriktad på sång och poesi på teckenspråk.
Sen har dom ett samarbete med en dövskola i Eritrea!!

Hur kul som helst ju!!

Det finns ett STORT MEN!

Skolan ligger i Helsingborg så det blir långt från nära och kära!! =(

Linjen är 1-2 år snacka om att de skulle vara roliga år!! =)

Tänkte åka på deras öppet hus dag nästa gång!!

De verkar vara en jätte kul linje!!

Tänk teckenspråk varje dag! De e rena drömmen för mig!!




Kommentarer
Postat av: Meja

Jag har gott på Sundsgården och rekommenderar denn värkligen!

2009-11-21 @ 22:48:09
URL: http://nogg.se/vattendroppen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0