Sista dagen!

Så var den här igen!! Sista öppet dagen för Lisebergs sommarperiod!

Jag tycker inte det va längesen det var jul!! Vad tiden går fort!!

Jag skall ner dit idag tänkte jag!!

Fixa en sak till Linnea, mosters älskling <3

Hon kommer bli såå fin!!

Vet inte om jag skall gå idag eller ikväll!!

Får se...

Det är ju mysigt att se fyrverkerierna så det kan mycket väl bli ikväll!!

Bara inte Linneas saker tar slut!!

Kan kanske lägga undan, ska kolla detta!!

Sen är det ju inte länge till Jul på Liseberg öppnar!!

Öppnar redan 12 november!!

Har ni inte sett det måste ni se det!!

Rekomenderas!!

Men idag är det dock sist dagen för sommarperioden på Liseberg!!










Kommentarer
Postat av: Linnéa tackar sin moster för sitt fina paket!

2010-10-16 @ 10:00:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0