Smilla + Ammie = Sant

Idag har vi vart hos pappa och Ing-Marie, alltid lika mysigt att vara där!! =) Vi hade med oss Smilla mosters lilla busfrö, hon och Ammie pappas och Ing-Maries nya hund fann varandra direkt, busade och lekte! =) Här kommer bilder från deras busdag!

 +  = SANT
      Smilla                                Ammie

Detta är våran busdag i ord och bilder:



Smilla: - Du kan inte ta mig, min öron ger mig extra fart!
Ammie: - Vänta du bara!



Jage.
Ammie - Nu du, nu tar jag dig!
Smilla - Nähä!



Smilla: - Tycker du ja e snöig??
Ammie: - Skojar du??



Smilla/Ammie: - Här borta är vi!!



Smilla/Ammie: - Perfekt bild för härliga hund



Smilla: - Ge mig en puss!



Nellie: - Hej på er!



Nellie: - Jag vill oxå va me å leka.



Smilla/Ammie: Vi vilar lite så att vi hämtar krafter att busa ännu mer!!

Vi har haft en toppen dag både tvåbenta och fyrbenta!! =)

Kommentarer
Postat av: Anna

söta bilder Kattis ! :D

2009-02-16 @ 19:29:51
URL: http://beeesthardt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0