Hund attackerad!



Idag blev jag attackerad av min grannes hund i hissen! Den skällde och attackerade och jag fick min arm i hundens käft!! Är rädd för stora hundar och detta har inte gjort det bättre =(
Vi är många som är rädda för den hunden! Är rädd bara hiss dörren öppnas för jag vet aldrig om den är där!

De är inte roligt att känna sig otrygg i sin svale (trapp uppgång) och i sitt område =(

När vi har gått förbi min granne med hund har den attackerat genom att hoppa mot mig och skälla, den har även gjort utfall i hissen innan.

Detta känns inte bra! =(

Kommentarer
Postat av: Krister

Vilken otäck upplevelsé, det måste varit! Längtar efter dig!

2009-04-09 @ 09:23:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0