Tvättmaskinen som lever sitt eget liv!!

De är min tvättmasin det!! Den stannar i programmen och centrifugerar inte...ibland!
Så imorse ringer reparationskillen typ 07.40! Tiidigt!!
Han säger att han ska komma 1 timme senare..

Han kom något försenad och kollade på maskinen!
Givetvis fungerade den då! Det är alltid så!! Typiskt!!

Han öppnade  och smörjde motorn i tvättmaskinen!
 Det är inte varje dag man tittar in i en tvättmaskin!
Intressant att få se inuti!!

Han skulle ringa sen för vi körde en provomgång men han ringde inte, får höra av mig imån!

Maskinen låter fortfarande mkt men tömmer vattnet bättre tydligen!!

Reparationskillar är bra!!

Hoppas maskinen blir bättre!! Annars får han komma hit igen!!

För min tvättmaskin... lever sitt eget lilla liv!!


Kommentarer
Postat av: cissi

åhh ja det kan jag hålla med om!! :-D



ha en skön, stormig dag! :-)

2009-12-17 @ 11:35:53
URL: http://www.metrobloggen.se/pinkpearl

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0