Sthlm-feeling

Såg ni som jag melodifestivalen igår?!
Antar att ni i Göteborgare inte missade fransmannens kommentar om Globen Gothenburg?
Till skillnad från min syrra som blev tokupprörd fick jag mig en släng av Stockholmsabstinens!
Stockholm, Globen... till sommarne ses vi!! *jippieee*

Vi hade en mysig kväll hos mammsen och hennes kära Anders (+ Bea och Gabbe), alltid lika trevligt att vara där!

Min personliga favvo från gårdagen var Alcazar som oxå gick vidare till finalen tillsammans med Emilia som har blivit en Big Big girl in a big big world =)

Vinnarna av gårdagens show!



En annan vinnare från gårdagen blev af ugglas med låten "snälla snälla"... not my cup of tea!

Petra Mede gjorde väl ett ganska bra jobb, dock har hon en ganska elak humor som inte riktigt är min stil...
Snygg klänning hade hon iaf!







Idag ska vi hälsa på pappa i Hyssna, ska bli kul att träffa lilla Ammie!

Här kommer en bild på sötnoosen!




Trevlig dag mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0