Min favorit voffsing är mindre än chihuahuan!!

Jag ÄLSKAR små hundar och hit in tills har chihuahuan vart min favorit men nu får dom lämna över tronen till en ras som är ännu mindre nämligen Russkiy Toy! Fick upp ögonen för rasen i dag på my dog mässan när jag såg den i en liten rosa hundvagn!! =)  Dom är alltså ännu mindre än chihuahuan, helt otroligt!! Sååå himla söta!! För att ni ska smälta som jag har gjort lägger ja in en video på en söt liten krabat i den rasen =)




Vem smälter inte av denna lilla krabaten?? =)

Med detta underbara klipp önskar jag er en god natts sömn och söta drömmar!

Kommentarer
Postat av: Krister

Jättefin hund! Den enda som är sötare är du!:)

2009-01-04 @ 21:49:14
Postat av: Krister

Vilken söt hund!

2009-01-04 @ 21:50:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0