Skövde t/r

Idag var vi i Skövde, kollade runt och shoppade! Mysig stad är det och en fin väg dit att tåga!
De är så himla härlig känsla att flyga fram med ett tåg *love it*

Boken som jag köpte är jätte bra, lätt läst med korta kapitel, sen är den rolig oxå!
Har hittat två andra böcker jag vill läsa efter den jag läser nu!

Det är ungdoms författaren Katarina von Bredow som har skrivit dom böckerna.
Men det blir efter den jag läser nu.

Har kommit på att ungdoms böcker är lättare och läsa och alla är inte barnsliga.

Det är verkligen kul att läsa, hade glömt av hur kul de va! Nu vill jag aldrig sluta! *love it*

Dessa tåg tog oss till Skövde och hem igen:

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0