Varför?!

Jag vill helst av allt utbilda mig inom teckenspråk, men skolorna ligger så långt bort att ja i så fall måste flytta och det vill jag inte pga jag får byta assistenter, flytta från familj osv.
 Den närmsta skolan är Nordiska folkhögskolan i Kungälv men dom har bara tolklinje och det kan ja inte gå pga mina funktionshinder =(

Det får bli en teckenspråkslinje men alla skolorna ligger så långt bort!! Den närmaste är sundsgårdens folkhögskola i Helsingborg. Den skulle ja så gärna vilja gå för den har inriktning teckensång & tecken poesi samt har ett samarbete med en dövskola i eritrea!! =)

Men det går som sagt inte att gå den linjen! =(

Ja bor helt fel i landet!! =(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0