Jeg elsker Norge!

Jag bara älskar Norge och Oslo!! Det var en jätte mysig stad!!

Inte så mycket folk helt perfekt för mig!!

Det var en superduper resa till vi gjorde!!

himla kul!!

Å tänk, dom har både tunnelbana & spårvagn!!

Hur bra är inte de?!!

Ska dit snart igen tänkte jag, till hösten...

Så nu ska jag plugga norska tänkte jag, de är så härligt språk!

Ska lägga till en norsk kanal till mina kanaler nästa månad!

Läser en norsk blogg, riktigt kul!!

Det finns ju blogg.no om man vill läsa och komma i kontakt med norska!

Rekomenderas!!

Har hittat en norsk/indisk sångerska som heter Samsaya

As bra!!

Ska köpa hennes album!!

Hur hon låter??

Så här:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0