Inköpt till ridningen!

Idag var vi på Hööks som sagt va!

Jag köpte:

* Rosa tyglar =)

* Rykt set väska

* Hjälm

På en annan affär som heter tre hästar köpte jag:

* Rosa/lila flease tröja

Glömde dock köpa:

* Rosa Grimskaft

Måste även köpa:

* Rosa shortchaps

* Ridskor

De jag inte har får jag fixa i veckan eller veckan efter!!
 
Jag ska inte rida föränn nästa fre!!

Så de hinner jag!!

Detta med ridningen är såå himla kul!!

Att skaffa sig en egen stil för mig och Wars (min häst) är extra kul!!!

Tänk att jag har börjat rida igen efter 15 år!! Jag fullkomligt älskar det!!! <3

Tack för en underbar dag systra mi! love ya!! <3


Kolla in denna sötisen <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0