Let´s talk turkish!

Har bestämt mig för att lära mig turkiska!!

Vill åka till Istanbul så jag tänkte jag skulle lära mig språket inför det!

Hur jag lär mig språket?

Jag lär mig turkiska med Rosetta Stone som jag har skrivit om innan.

Jätte bra språk kurs!!

Rekomenderas!!

Sen kompletterar jag med kursen Turkiska för nybörjare.

Vill så gärna resa och jag gillar turkiet och storstäder så Istanbul är perfekt!!

Billigt att åka dit är det med!

Nu är det snart ny månad vilket betyder byte av kanaler om jag vill...

Jag bytte givetvis till en turkisk kanal, hoppas den är bra!!

Det ska vara musik och underhållning på den kanalen, så det låter jätte bra!

Så hör man ju språket oxå!! Perfekt!!

Vilken kanal det är?

Den heter SHOW TV!

Ska bli spännande att se vad det är för kanal!!

Det är det som är så roligt med com hem att man kan byta kanaler varje månad!!

Man får se mycket olika kanaler och välja hur man vill!!

Hur bra som helst!! Rekomenderas oxå!!

Som sagt vill man lära sig ett språk, välj landets kanal.

Då får man höra språket och får insikt i vad det landet tittar på!!

Intressant!

Förena nytta med nöje, det är bra det!!





Kommentarer
Postat av: Anna

Show TV är en bra kanal :) Massor med bra serier visas :) Du kommer att gilla den!

2010-10-18 @ 22:40:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0