Hej ni underbara! <3

Ser att ni är några trogna besökare som kikar in på bloggen. Jättekul att se!
Mycket har hänt sedan mitt sista inlägg.
101214 blev jag moster till världens finaste lilla tjej, Linnéa <3
Hon blir snart 2 år och tiden har sprungit iväg! Varje gång vi träffas ropar hon: "Ta mig moster proster!!" och springer iväg. Hon ger dom allra finaste kramar och säger "Moster bäste vän" och "Älskar dig moster".
Mitt hjärta smälter varje gång <3

Den här bilden togs en varm sommardag vid Gunnebo slott (stranden vid sjön).



Vad har hänt mer...
Jag är färdigutbildad habiliteringspersonal och livet rullar på.

Tänkte försöka bli bättre på att uppdatera bloggen nu framöver :)
Tack för att ni fortsatt kika in här, det värmer verkligen! <3

Kram från Kattie!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul att se dig igen! =)

2012-10-23 @ 11:49:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0